Document ID: SX122015 / Created On: mar 08,2015

Author: SmartX

 

Symptoms

When using universal print server 7.6 policy , in some cases the user cannot see any printer at the ICA session, even if the user is member of the group that should map the printer acording to the citrix policy.

Cause

There is a bug in citrix code that Cause this issue & you need contact Citrix Support to get a private fix

Resolution

Citrix already have a private Universal print   fix for this issue. To obtain the fix, please contact Citrix Support and mention service request #64453550

Applies to

Universal printer 76-
Xenapp 65-
Xendesktop 76-

 

שמחים להזמינכם למפגש השקה ראשון מסוגו בישראל של קהילת EUC ISRAEL.

בקהילה תוכלו להתחבר עם אנשים בתחום, להתייעץ, לקבל מידע על פתרונות מתאימים לניהול משתמשי קצה אבטחת מידע והגנת סייבר.

במפגש הראשון, נפרוס את האתגרים המשמעותיים ביותר למנהלי תשתיות נכון לתקופה זו, נציג פתרונות הקיימים היום בענף אשר מאפשרים תהליכי אוטומציה, ניהול יעיל של משאבי הארגון, בקרה ושליטה על המידע והגנה מפני תקיפות דרך משתמשי הקצה או ספקים חיצוניים.