פתרון תקלות יעיל ומהיר באפליקציית Citrix Workspace 

10/08/2025

בעולם העבודה המודרני, טכנולוגיית Citrix ממלאת תפקיד מפתח: היא מאפשרת גישה חלקה ליישומים ולשולחנות עבודה מרוחקים, ומייעלת את חוויית העבודה הן עבור הארגון והן עבור המשתמשים. 

במסגרת השיפור המתמיד של חוויית המשתמש, ControlUp מציעה כלים מתקדמים לניטור VDI ולפתרון תקלות, המעניקים לצוותי התמיכה הטכנית תובנות בזמן אמת ומאפשרים טיפול מהיר ומדויק בבעיות. 

נראות מלאה מהמחשב האישי של המשתמש 

ControlUP for Remote Clients (לשעבר: RemoteDX) משתלב ישירות עם אפליקציית Citrix Workspace  ומעביר ל־ControlUp  נתוני מפתח מהמכשיר המקומי: שימוש במעבד, עוצמת אות WIFI, שיהוי רשת (latency) וטופסולוגית הרשת. 

כך צוותי התמיכה מקבלים תמונה מלאה על ביצועי התחנה המקומית – גם אם המשתמש עובד מהבית או מביא מכשיר אישי (BYOD). 

אתגרי BYOD : מה הופך את התמיכה למורכבת? 

יותר ויותר ארגונים מאפשרים לעובדים להתחבר מהמכשירים האישיים שלהם. אמנם זה גמיש ונוח, אך גם מציב אתגרים רציניים בפני מחלקת ה-IT : 

קושי באבחון תקלות – מתן תמיכה מרחוק במכשיר לא מוכר גוזל זמן יקר. 

סביבה שאינה בשליטת הארגון – מערכת הפעלה, הגדרות רשת ותוכנות רקע שאינן מנוהלות על ידי הארגון. 

איכות רשת ביתית משתנה – לעיתים לא מאובטחת, עמוסה או חלשה. 

עד כה נוסו פתרונות מאולתרים – כמו שליחת כבל רשת לבית העובד – אבל זה יקר ולא יעיל. גם התקנה ידנית של תוכנות תמיכה נחשבת למכשול עבור המשתמש הממוצע. 

איך Citrix ו־ControlUp  הופכות את זה לפשוט 

כאן נכנסת לתמונה היכולת החדשה של Citrix: ניהול תוספים (plugins) לאפליקציית Workspace באופן אוטומטי. הארגון מגדיר פעם אחת – והתוסף, כמו ControlUp for Remote Clients, נפרס אוטומטית אצל כל משתמש שמתחבר. 

התוצאה: חוויית משתמש משופרת, פחות תקלות ועלויות תמיכה נמוכות יותר. 

כך מגדירים פריסה אוטומטית של  ControlUp Workspace Plugin 

ההגדרה פשוטה ומתבצעת דרך Global App Configuration של Citrix. היא זמינה הן לסביבות ענן והן לסביבות מקומיות. 

שלבים: 

  • מסמנים את ההפצה עבור Windows ובוחרים באופציית ההתקנה והעדכון הרצויה. 
  • פותחים את מסך ההגדרות ב־Citrix Workspace 
  • בוחרים  "App Configuration"  
  • מאתרים את "ControlUp Remote DX plug-in". 

לאחר שמירת הטיוטה ופרסום ההגדרה, התוסף יותקן אוטומטית במחשבי המשתמשים. 

כך זה נראה בצד המשתמש 

כאשר המשתמש מתחבר ל-Citrix, הוא מקבל את ההגדרה החדשה, כולל התקנה שקטה של תוסף ControlUp Remote DX. 

אם יש עדכון – המשתמש יקבל התראה. לאחר מספר שניות תופיע הודעה שהתוסף הותקן בהצלחה. 

בנוסף, שירות הרקע ControlUp Remote DX Plugins Installer יוודא שהתוסף יישאר מעודכן. 

לאחר ההתקנה – ניתנת לצוות ה־ IT גישה לנתונים קריטיים מהמחשב האישי של המשתמש, כולל מדדי רשת וביצועי מעבד. 

למה זה כל כך חשוב? 

התובנות שמספק ControlUp Remote Clients מאפשרות לתמיכה הארגונית: 

  • לזהות בעיות רשת במהירות. 
  • להבין את מצב המכשיר המקומי. 
  • לפתור תקלות מהר יותר ועם פחות תסכול מצד המשתמש. 

סיכום: כך ControlUp ו־Citrix  הופכות את התמיכה למהירה יותר 

  • גישה מרוחקת חלקה: Citrix מאפשרת עבודה מכל מקום. 
  • נראות מרבית: ControUp מעביר את הנתונים החיוניים מהמכשיר האישי. 
  • מענה לאתגרי BYOD: התקנת תוספים אוטומטית המפחיתה את הנטל מהמשתמש. 
  • שיפור חוויית התמיכה: ניתוח ביצועים מדויק = פתרון מהיר יותר. 

שיתוף הפוסט

10/08/2025

פתרון תקלות יעיל ומהיר באפליקציית Citrix Workspace 

קראו מה לקוחות שלנו דיווחו מהשטח על העבודה עם הקונטרול אפ

07/07/2024

קראו מה לקוחות שלנו דיווחו מהשטח על העבודה עם הקונטרול אפ

05/11/2020

פתרון EUC של IGEL – פשוט, חכם ומאובטח

10/07/2020

פתרון מוביל למדידת תפוקת עובדים ואבטחת מידע

תפריט נגישות

אנחנו והשותפים שלנו משתמשים במידע שנאסף באמצעות קובצי cookies וטכנולוגיות דומות
כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר שלנו, לנתח כיצד אתה משתמש בו ולמטרות שיווקיות.

תוכל לקרוא עוד על כך במדיניות הפרטיות שלנו.