מידע מקצועי

פתרון מוביל למדידת תפוקת עובדים ואבטחת מידע

10/07/2020

מגיפת הקורונה יצרה אתגר משמעותי עבור ארגונים רבים שנאלצו לעבור באופן מהיר לעבודה מהבית. עבור מנהלים, ישנן סוגיות מורכבות הקשורות בהבטחת פרודוקטיביות של עובדים מרחוק לצד מניעת דלף מידע רגיש מהארגון.

כאשר עובדים גולשים מהבית במחשבים ורשתות פרטיות, קשה יותר לאכוף מדיניות אבטחת מידע נאותה. קיים חשש ממשי לחשיפת מידע רגיש או גניבת נתונים על ידי גורמים עוינים. בנוסף, קשה יותר לוודא שעובדים אכן עובדים באופן פרודוקטיבי מבלי לבזבז זמן על דברים לא רלוונטיים.

כאן נכנס לתמונה הפתרון של חברת Teramind, המתמחה בניטור וניתוח פעילות משתמשים. Teramind מציעה יכולות מתקדמות של מעקב אחר פעולות משתמשים, זיהוי איומים, מניעת דלף מידע, וניתוח תפוקה ופרודוקטיביות.

המערכת של Teramind עוקבת אחר פעילות ברמת המשתמש – אילו אתרים ויישומים בהם הוא משתמש, מהן פעולותיו, ומזהה דפוסים חשודים. כך ניתן לזהות ניסיונות לגנוב מידע רגיש בזמן אמת ולחסום אותם. בנוסף, המערכת מנטרת ומנתחת את רמת הפרודוקטיביות של כל עובד.

Teramind משלבת יכולות מתקדמות של בינה מלאכותית כדי לאתר אוטומטית פעילויות חריגות ולייצר תובנות על פרודוקטיביות עובדים. המערכת גם מציעה אפשרויות מקיפות של הקלטת מסך וניתוח פעולות משתמשים.

עם אלפי לקוחות בעולם, פתרון ה-Insider Threat Detection של Teramind מהווה כלי חשוב להתמודדות עם האתגרים הייחודיים של עבודה מהבית – שמירה על פרודוקטיביות גבוהה של עובדים לצד הגנה על המידע הארגוני הרגיש מפני דלף. המערכת של Teramind נותנת למנהלים שליטה טובה יותר על סביבת העבודה המרוחקת.

Teramind מדורג במקום ה 1 על ידי:

שיתוף הפוסט