מידע מקצועי

המשכיות עסקית – אל תיתן למשבר הבא לתפוס אותך לא מוכן!

05/05/2020

המשכיות עסקית (Business Continuity) היא המוכנות של ארגון להתמודד עם מצבי חירום ומשברים תוך מזעור ההשפעה על הפעילות השוטפת. בעבר, ארגונים רבים נאלצו "לכבות שריפות" ולהסתגל באופן אד-הוק למצבי חירום ללא היערכות מוקדמת.

כיום ברור שעל מנת לשמור על רציפות תפקודית בזמן אסון או מגיפה, יש צורך בתכנון מקיף מראש ובפתרונות טכנולוגיים הולמים. המטרה היא לאפשר לאנשים בארגון להמשיך לעבוד כרגיל גם כאשר אין יכולת להגיע פיזית למקום העבודה.

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג זאת היא באמצעות פלטפורמת ענן ארגונית, כמו זו שמציעה חברת סיטריקס. הפתרון של סיטריקס מבוסס על טכנולוגיית VDI ‏(Virtual Desktop Infrastructure) המאפשרת לכל עובד גישה מאובטחת לשולחן העבודה הווירטואלי שלו מכל מקום.

סיטריקס מספקת גישה חלקה לכל האפליקציות והנתונים כאילו העובד נמצא פיזית בתוך הרשת הארגונית. זה מתאפשר בזכות הפרדה מוחלטת בין תחנת הקצה של העובד לבין המשאבים והיישומים שנמצאים במרכז הנתונים המאובטח של הארגון.

בנוסף, הפתרון מאפשר ניידות מלאה – העובד יכול לעבוד מהבית, מבית קפה, מבית מלון או מכל מקום אחר עם חיבור אינטרנט. הדבר מקנה גמישות רבה במצבי חירום שבהם אי אפשר להגיע למשרד.

סיטריקס גם מציעה כלים מתקדמים לניטור וניהול מרכזי של כל שולחנות העבודה הווירטואליים בארגון. כך ניתן לוודא זמינות וביצועים אופטימליים גם כשכמות גדולה של עובדים עובדת מהבית.

בנוסף לפלטפורמה טכנולוגית, סיטריקס מספקת גם יעוץ וליווי בבניית תוכנית עבודה כוללת להמשכיות עסקית והתאוששות מאסון. הייעוץ כולל המלצות לתרגולות ותרגילים, הגדרת נהלי עבודה בחירום ועוד.

הגישה ההוליסטית מאפשרת לארגונים להיות מוכנים ומאורגנים למצבי חירום, ולהבטיח המשכיות עסקית חלקה גם בזמנים של אי-ודאות. עובדים יכולים להמשיך לעבוד כרגיל ולספק שירות מצוין ללקוחות גם בתנאים קשים, הודות לפתרונות התשתית והתכנון המוקפד של סיטריקס.

הורידו את ההנחיות החדשות של סיטריקס להמשכיות עסקית עבור הארגון שלכם: https://bit.ly/3fkWmNh

שיתוף הפוסט