לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה בחרנו לעדכן אתכם במספר חידושים בעולם ה- NetScaler מבית Citrix

סמרטאיקס, שותף הפלטיניום היחיד של Citrix בישראל, שמחה לסייע לכם להישאר מעודכנים ולנצל את מלוא היכולות של הפתרון לטובת ארגונכם.

NetScaler Unified Gateway

המוצר מאפשר לרכז במערכת אחת את כל נושא Remote Access הארגוני עבור רוב סוגי האפליקציות, מספק GUI אחוד ופשוט עם יכולות התאמה אישית גבוהות, Secure SSO, מנגנון Real Time מקצה לקצה של תעבורת ה ICA/HTTPS וכן מאפשר לאדמיניסטרטור טווח ניהול משופר ויכולת מתקדמת לאכיפת Policy על משתמשי XenApp/ XenDesktop:

c07fae32-a273-4af9-9780-f78bddaefdb8

לאחרונה מכרה חברת ג'וניפר את חטיבת ה SSL VPN שלה לחברת Siris Capital Group.
חברת Citrix ממליצה על Trade Up והחלפת מכונות הג'וניפר שמבצעות את ה SSL VPN במכונות NetScaler מבית Citrix.
לקוחות סמרטאיקס, שעיקר התשתית שלהם מבוססת Citrix, עושים שימוש בNetScaler  בעיקר לטובת Load Balancing. המעבר לניצול יכולות נוספות של ה NetScaler, כמו למשל שימוש ב- SSL VPN, הוא תהליך מתבקש וטבעי. בנוסף ניתן כיום למצוא דוגמאות לשימוש ביכולות נוספות של ה NetScaler דוגמת גישה ל- Custom Fields ב- LDAP Auth, החצנה של פורטלים  ארגוניים כמו SharePoint, Lymc, OWA ועוד.
כמו כן, ניתן לבצע קישור ישיר (Remote PC) לתחנות/שרתים מפורטל ה NetScaler על גבי פרוטוקול ה ICA וכך לטייב ביצועים וחווית משתמש במקביל.
מאז פרסום הגרסה החדשה (11) של ה- NetScaler כל הגישות לשירותים שצוינו מעלה (ועוד) יתבצעו מפורטל אחוד (One URL). כפועל יוצא מתבצע תהליך ההטמעה, הניהול והמיגרציה של המשתמשים באופן פשוט יותר מבעבר. בגרסה זו הוספה התאמה ל HTTP V 2 המאפשרת האצה משמעותית לכל נושא הגלישה לפורטלים הארגוניים מחוץ לארגון.c99f0bbd-e599-4f53-af84-e195e5f2ccca

Securing virtual desktop infrastructure

השימוש ב NetScaler בסביבות מבוססות תשתית Citrix מגדיל משמעותית את מכלול אבטחת המידע בארגון – Secure Virtual Desktop בשל יכולות ה NetScaler מול תשתית הווירטואליזציה של ה Apps & VDIs. מומחי סמרטאיקס מעידים כי השימוש ב NetScaler עתיר יתרונות.

למוצר שיפורים משמעותיים בטווח השליטה גרנולרית באשר למשתמשים ולהתקנים הרשאים לגשת ל מכונת VDI ספציפית תחת המדיניות התפעולית הרצויה, וכן היכולת של ה- NetScaler לספק קומבינציה המתאימה משתמש לאפליקציה המנוהלת באופן ריכוזי.

User Experience New Dashboard

ה NetScaler מאפשר בין היתר בקרה על חווית המשתמש. בגרסה 11 התווסף Dashboard חדש המאפשר לצפות ולאבחן "צווארי בקבוק" בצורה ידידותית ופשוטה.
cc0c9011-a293-4229-ae30-9c99bb16fbe9

Net Scaler for Cisco customers: attach to ACI

שיתוף הפעולה בין Cisco ל Citrix הולך ומתהדק בשנים האחרונות ומרחיב את יכולות הלקוח בכל הקשור ל ACI או במילים אחרות (Application Centric Infrastructure).
בקצרה, ACI הוא קונספט שמאפשר לתשתית התקשורת להגיב ולתת מענה לצרכים המשתנים של האפליקציות, הן בתוך ה Data Center והן מתוך ה- Cloud. נדרש כי שכבת התקשורת תספק את מידת הקישוריות הנדרשת והראויה תוך עמידה במדיניות אבטחת המידע הארגונית.
ה ACI  מאפשר זאת דרך ניהול פרופילים של אפליקציות באמצעות רכיב ניהול מרכזי {APIC). ה NetScaler הוא רכיב משמעותי בפתרון ה ACI שכן בעזרתו מתאפשרת אספקה מתקדמת של שירותים ואפליקציות על ידי אינטגרציה עם Device Package Integration המאפשר להחיל תכונות בקונפיגורציה בממשק ה APIC. כמו כן, ה APIC בעזרת ה NetScaler מציע אוטומציה של ניתוב תעבורת תקשורת בהתבסס על מדיניות אפליקטיבית שנקבעת מראש.

לסיכום…

נשמח לראותכם כבכל שנה, בכנס הלקוחות השנתי שלנו שיתקיים ב 19.11.2015 בקריפטון הכפר הירוק, ולהציג בפניכם חידושים בתחום Citrix ומוצרים נוספים!

7d25cdcd-4ceb-4fad-afa6-a140583768fb

שנה טובה ומבורכת ממשפחת סמרטאיקס!