ControlUp

 

חברת ControlUp הינה מוצר תוצרת כחול לבן, מוצר שSmartX לקחה חלק בפיתוח שלו.  ControlUp מונה היום מעל 150 איש, עם סניפים בישראל, ארה"ב, אנגליה וגרמניה ובעלת מעל 1200 לקוחות בארץ בעולם.  ControlUp הינה מערכת Real-Time מתקדמת לניהול סביבת תחנות הקצה, שרתי Windows וחוות טרמינל / תחנות עבודה ווירטואליות.

 

לקונטרולאפ 3 מודלים עיקריים:

1)   ControlUp Real-Time: ניתור ותפעול חכם בזמן אמת, בכל סביבה אם באתר לקוח או בענן .

3   ControlUp Insights: תיעוד אחורה, בצורה הקשרית ואפשרות לקבל תובנות על ידי ממשק דינמי .

3)   ControlUp AA: פעולות אוטומטיות של תיקון והפקת דוחות בעקבות ניתור חכם בזמן אמת.

 ControlUp מאפשר את היכולות המרכזיות הבאות בסביבת הלקוח: 

1. Dashboard - Real-Time Performance Visibility. מתקדם אשר מאפשר לצפות בזמן אמת באירוכים המתרחשים בסביבת המחשוב הארגונית.

המוצר כולל תצוגות שונות לצורך קבלת תמונה מלאה של סביבת המחשוב (מחשבים, משתמשים, תהליכים ותצוגות אחודות כגון חוות שרתים או יישומים). תצוגה מתקדמת זו גם מאפשרת לבצע Drilldown לכל משאב מוצג עד רמת ה Process הבודד.

Multi Target Management. 2

המערכת כוללת סט פעולות מובנה ועשיר אשר כולל יכולות troubleshooting מתקדמות ופעולות ניהול יום-יומיות אשר מתבצעות בצורה יעילה ומהירה יותר. ניתן לבצע, בין היתר, את הפעולות הבאות על מספר רב של מחשבים בו-זמנית:

א. השוואת הגדרות Registry/File System/Services בין מחשבים מרובים לצורך בדיקת אחידות וביצוע troubleshooting לתקלות.

ב. העתקת קבצים ותיקיות, שינוי מפתחות Registry ואתחול Services בצורה מקבילית על מספר רב של מחשבים.

ג .ביצוע  Refresh ל Group Policy.

ד. פעולות Power Management

ה. מספר רב של פעולות הניתנות לביצוע על Session של משתמש קצה (שליחת הודעה מתפרצת, הסרת Group Policy Restrictions באופן זמני לצרכי תמיכה, השתלטות מחרוק, Chat….)

3. יכולות ניהול וניטור נוספות אשר מובנות ב ControlUp

א. מערכת לניהול Remote Desktop  connections – RDP  אשר מאפשרת להתחבר ל Desktop של שרתים/מחשבים מרובים ישירות מתוך ה Control Up. 


ב. מערכת לצפייה ב Windows events הכוללת תצפית על ה Events של כל המחשבים במסך אחד כולל יכולת חיפוש וביצוע פילטר. 


ג. מערכת ניהול הרשאות המאפשרת לייצר חווית Control Up ייחודית על פי חברות ב  Active Directory Groups (לדוגמא: חברי קבוצת ה Helpdesk יכולים לצפות רק בתחנות הקצב ולבצע פעולות ניהול מוגבלות כגון Remote Assistance ושליחת הודעות).